Relationships

63% e beqarëve zhgënjehen nga takimet online për faj të këtij trendi

63% e beqarëve zhgënjehen nga takimet online për faj të
Pinterest/@chantellepersad

Takimet moderne, veçanërisht ato përmes aplikacioneve, shpesh janë një sfidë e vërtetë. Përveç fenomenit tashmë të njohur të “catfishing”, ku dikush krijon një profil të rremë në rrjetet sociale apo aplikacionet e takimeve, një trend i ri po ndikon negativisht tek përdoruesit: “bio-baiting”.

Ky është zakonisht rasti kur dikush e përshkruan veten në mënyrë tepër të zbukuruar në profil, me përshkrime që nuk përputhen me realitetin, me qëllimin për të ngjallur më shumë interes apo tërheqje.

Një sondazh i fundit me 1,500 beqarë, realizuar nga aplikacioni i takimeve Wisp, tregoi se 63% e tyre ndiheshin të zhgënjyer kur takonin dikë që nuk përputhej me përshkrimin e profilit të tij/saj. Ndër klishetë më të zakonshme që rezultuan mashtruese ishin:

“Më pëlqen të udhëtoj” (68%) dhe “Jam aventuresk” (51%), të ndjekura nga përshkrime si “sipërmarrës” (39%), “foodlover (njeri që do ushqimin)” (34%) dhe “spontan” (29%).

63% e beqarëve zhgënjehen nga takimet online për faj të

Sylvia Linzalone, eksperte për takime në Wisp, tha se këto praktika po çojnë drejt lodhjes nga aplikacionet e takimeve, pasi “zhgënjimi kur dikush nuk i përmbush pritshmëritë e profilit të tij e ul besimin dhe e bën gjithë procesin të ndihet i rremë dhe sipërfaqësor”.

“Mbrojtja më e mirë ndaj ‘bio-baiting’ është që biseda të kalojë sa më shpejt nga aplikacioni në jetën reale, për të shmangur pritshmëritë e tepruara dhe zhgënjimet”, thotë ajo.

“Bio-baiting” është vetëm një nga tendencat toksike të kohëve të fundit në botën e takimeve. Disa prej të tjerave përfshijnë:

Shrekking – kur dikush në mënyrë të qëllimshme ul vetëvlerësimin ose standardet e veta për të qenë në të njëjtin nivel me një partner më pak tërheqës, me shpresën se do të trajtohet më mirë.

Fshehja (hiding) – kur një person në një lidhje vendos ta “fshehë” partnerin nga miqtë apo familja. Edhe pse jo gjithmonë është një gjë e keqe, mund të jetë shenjë e pasigurisë ose mungesës së përkushtimit.

63% e beqarëve zhgënjehen nga takimet online për faj të

Ekspertët këshillojnë që, në vend që të përpiqeni të përshtateni me ndonjë nga këto trende, të jeni të sinqertë me veten dhe me personin që keni interes, pasi kjo është mënyra më e mirë për të ndërtuar një marrëdhënie të shëndetshme dhe të qëndrueshme.

REELS

Artistja e njohur Elhaida Dani ka fituar rolin e Esmeraldes ne versionin italian te musicalit te famshem “Notre Dame de Paris” nga Riccardo Cocciante. Dani, ish-fituesja e edicionit te parë të “Voice of Italia” ka vite që performon në rolin e Esmeraldes (nga viti 2016), ne versionin francez, duke dhene shfaqje sold-out ne teatrot me te medha te botes nga Parisi ne Singapor. Si nje Esmeralda italiane, Elhaida do te performoje ne teatrot me te mira te Italise, duke perfshire edhe 4 netë ne Arena di Verona. “Notre Dame de Paris” eshte nga prodhimet e llojit “musical” me te famshem ne bote dhe ka nje cmim Guiness per hapjen me te suksesshme ndonjehere te nje musical. Prej 27 vjetesh, kjo shfaqje franceze e kompozuar nga Riccardo Cocciante dhe e shkruar nga Luc Plandomon, eshte vene ne skene mbi 5000 here dhe eshte pare nga me shume se 15 milion spektaktore.

Një fustan i bukur e ndryshon menjëherë ndjesinë e festave. ✨ Koleksioni festiv i @kraspiofficial vjen me deri në 50% ulje: i krijuar për netët që kërkojnë më shumë shkëlqim dhe prani. Një koleksion i menduar për ty që, sapo hyn në një dhomë, ndryshon energjinë e saj.

Është zhvilluar në Durrës Turneu Kombëtar i Basketbollit të Unifikuar 2025, një ditë plot plot pozitivitet,sport dhe momente frymezuese. Special Olympics Albania, me mbështetjen e Coca-Cola, solli në fushë mbi 150 sportistë që na kujtuan se sporti është për të gjithë. Një event që inspiroi, bashkoi dhe tregoi sa bukur është kur talenti dhe përfshirja shkojnë krah për krah. ❤️✨ #UnifiedSports #CocaColaBottlingShqipëria #SpecialOlympics #BasketballForAll

Lëkura jote meriton më të mirën dhe ky është momenti. ✨ Përfito 35% ulje në të gjitha injeksionet gjatë ofertës festive në Dermaluxe Clinic Tirana. Kujdes i avancuar dhe rezultate të sigurta. @dermaluxe_clinic_tirana ℹ️ Për më shumë informacion, shkoni në stories / highlights.

Ishte diss për nusen apo diçka e lezetshme për t’u përmendur? Po nusja po qesh nga sikleti apo e vlerësoi fjalimin e tij? Si e shihni ju këtë moment viral?

Shakira këndon me djemtë e saj në Buenos Aires

🚘 @auto.trego është një platformë moderne shqiptare për shit-blerje automjetesh, që ofron një përvojë të shpejtë dhe efektive ⬇️ ▪️ Publikimi i makinës është falas dhe procesi është shumë i thjeshtë. ▪️ Website me dizajn të pastër dhe filtra të avancuar kërkimi, që mundësojnë gjetjen e makinës sipas çmimit, vitit, markës dhe kilometrave. ▪️ Në platformë mund të krijoni profile, të shisni ose të ruani makinat e preferuara dhe të kontaktoni shitësit direkt. ▪️ Audienca është e fokusuar ekskluzivisht në tregun e automjeteve, duke garantuar blerës dhe shitës realë.

😂🥰 . . Credits: @erolajons

Ajo ndjesia kur gjen veshjen e përsosur dhe është me ulje. @azzured.co ✨10% ulje nëse përdorni kodin #PaManual vetëm gjatë muajit dhjetor. Garderoba jote po kërkon një glow-up dhe momenti është tani. 💗

Tjetër nivel, tjetër energji @albanskenderaj ✨ Momente nga 4 netët e “MOTIV” në Prishtinë! 🥰 . . . Credits: @albanskenderaj

63% of singles are disappointed with online dating because of this trend

63% e beqarëve zhgënjehen nga takimet online për faj të
Pinterest/@chantellepersad

Modern dating, especially through apps, is often a real challenge. In addition to the already well-known phenomenon of “ catfishing ,” where someone creates a fake profile on social networks or dating apps, a new trend is negatively affecting users: “ bio-baiting .”

This is usually the case when someone describes themselves in an overly embellished way on their profile, with descriptions that do not match reality, with the aim of generating more interest or attraction.

A recent survey of 1,500 singles, conducted by dating app Wisp , found that 63% of them felt disappointed when they met someone who didn't match their profile description. Among the most common clichés that proved misleading were:

“I like to travel” (68%) and “I am adventurous” (51%), followed by descriptions such as “entrepreneur” (39%), “foodlover” (34%) and “spontaneous” (29%).

63% e beqarëve zhgënjehen nga takimet online për faj të

Sylvia Linzalone, dating expert at Wisp , said these practices are leading to dating app fatigue, as "the disappointment when someone doesn't meet their profile expectations lowers trust and makes the whole process feel fake and superficial."

"The best defense against 'bio-baiting' is to move the conversation from the app to real life as quickly as possible, to avoid excessive expectations and disappointment," she says.

“Bio-baiting” is just one of the recent toxic trends in the dating world. Some others include:

Shrekking – when someone intentionally lowers their self-esteem or standards to be on the same level as a less attractive partner, in the hope that they will be treated better.

Hiding – when a person in a relationship decides to “hide” their partner from friends or family. While it’s not always a bad thing, it can be a sign of insecurity or a lack of commitment.

63% e beqarëve zhgënjehen nga takimet online për faj të

Experts advise that, instead of trying to fit into any of these trends, be honest with yourself and the person you are interested in, as this is the best way to build a healthy and lasting relationship.