School & Career

Nëse e keni problem të merrni vendime në punë: Ja 3 strategji që do t'ju ndihmojnë

Nëse e keni problem të merrni vendime në punë: Ja 3
FOTO: Daryna Zaichenko via Getty Images

Në punë, ne vazhdimisht duhet të marrim vendime, por çfarë ndodh kur kjo bëhet e vështirë dhe thjesht stresuese?

Që nga momenti kur zgjohemi në mëngjes e deri sa na zë gjumi, ne vazhdimisht duhet të marrim vendime. Qoftë për faktin se çfarë të veshim në zyrë apo ku ta marrim kafen e mëngjesit, ne jemi nivel në zgjedhjesh të vazhdueshme.

Në fakt, sipas Psychology Today, njerëzit marrim deri në 35 mijë vendime në ditë. Charlotte Davies, një eksperte karriere në LinkedIn, thotë se ekzistojnë tre strategji të thjeshta që nëse i zbatoni në përditshmëri do e keni më të lehtë të ndërmerrni vendime.

#1 Dalloni momentin kur jeni i/e ngarkuar

Siç thotë Davies, lodhja nga vendimet mund të bëhet një gjende stresuese. Pra, është e rëndësishme ta dalloni se kur ndiheni të mbingarkuar në mënyrë që të filloni ta trajtoni si situatë.

"Një shenjë e dukshme e lodhjes së vendimeve është ajo ndjenja e mbingarkesës që përkeqësohet me kalimin e ditës," thotë Jessica Breëer, trajnere karriere. “Kur filloni ditën mund të ndiheni super produktivë, por, me kalimin e orëve, kuptoni se po shmangni përgjigjen ndaj emaileve dhe mesazheve. Puna juaj fillon të zgjatet më shumë, ose vini re se disa nga vendimet që merrni më vonë gjatë ditës janë impulsive dhe më pak të menduara. Të gjitha këto janë shenja që kërkojnë vëmendjen tuaj.”

#2 Menaxhoni sa më mirë kohën

Kur e menaxhoni mirë kohën tuaj, vendimet duhet të jenë më të lehta për t'u ndërmarrë. Praktikat joefektive të menaxhimit të kohës mund të çojnë në vendime të nxituara, duke rritur stresin dhe duke ulur cilësinë e vendimmarrjes.

#3 Bëjini bashkë vendimet e ngjashme

Një mënyrë tjetër për të parandaluar vendimet impulsive është pikërisht grupimi i tyre në kategori. "Gruponi detyra dhe vendime të ngjashme së bashku për të zvogëluar sasinë e kohës dhe përpjekjes që duhet të shpenzoni duke menduar rreth tyre," sugjeron Davies.

Artikuj të sugjeruar:

 

REELS

Tradita (e pazakontë) nigeriane në dasma

Nuk e kam me nxitim (se verë hesapi 🍸 )

Pasi më lutën të dilja nga 🏠

Hape derën vetëm kur do ti 🚪📲 Kamera dhe zilja inteligjente nga @smartentry_al të tregon kush po troket, edhe kur je larg. Siguri, stil dhe zero surpriza të pakëndshme te pragu i derës 😉 Ah, se mos harrojmë: Përdor kodin ANABEL10 dhe përfito 10% ULJE!

Testi i fundit që po kalon burri para se ajo të thotë “PO”.

Merr me vete pyetjet dhe mendimet e tua - s’është thjesht një seminar, por një bisedë që mund t’ju ndryshojë perspektivën. 👨‍👨‍👧‍👧 📍 Open Air | 28 gusht | Pjesëmarrja falas | @mamushe.co

Algoritmi që dua 🤣 Dyshja më virale e momentit!

Pse kaq bosh Ksamili?

Të jesh apo të mos jesh? UNË JAM!

Alegria është ndjesia që i shkon më shumë verës 😍🥰😍

If you have trouble making decisions at work, here are 3 strategies that work for you

Nëse e keni problem të merrni vendime në punë: Ja 3
PHOTO: Daryna Zaichenko via Getty Images

At work, we constantly have to make decisions, but what happens when it becomes difficult and just plain stressful?

From the moment we wake up in the morning until we fall asleep, we constantly have to make decisions. Whether it's what to wear to the office or where to get your morning coffee, we are constantly faced with choices. In fact, according to Psychology Today, humans make up to 35,000 decisions a day. Charlotte Davies, a career expert at LinkedIn, says there are three simple strategies that if you implement on a daily basis, you will find it easier to make decisions.

#1 Recognize when you are busy

As Davies says, decision fatigue can become a stressful condition. So it's important to recognize when you're feeling overwhelmed so you can start treating it as a situation. "An obvious sign of decision fatigue is that feeling of overwhelm that gets worse as the day goes on," says Jessica Breër, career coach. "When you start the day you might feel super productive, but as the hours go by, you realize you're avoiding responding to emails and texts. Your work starts to take longer, or you notice that some of the decisions you make later in the day are impulsive and less thought out. These are all signs that require your attention.”

#2 Manage your time as best you can

When you manage your time well, decisions should be easier to make. Ineffective time management practices can lead to hasty decisions, increasing stress and reducing the quality of decision making.

#3 Make similar decisions together

Another way to prevent impulsive decisions is precisely to group them into categories. "Group similar tasks and decisions together to reduce the amount of time and effort you have to spend thinking about them," suggests Davies.

Suggested articles:

 

----news/78005/nese-e-keni-problem-te-merrni-vendime-ne-pune-ja-3-strategji-qe-vlejne-per-ju