Anabelizim

A gaboi “Big Brother” me publikimin e rrëfimit të Rizartës?

A gaboi “Big Brother” me publikimin e rrëfimit të

Banorja e “Big Brother VIP Albania”, Rizarta Hoxha, u surprizua spektaklin e mbrëmshëm nga takimi me të motrën, por vëmendjen e mori diçka krejt tjetër. E futur në dhomën e surprizave, Ledioni e ftoi që të shihnin një rrëfim të bërë nga ajo, por menjëherë Rezarta u përgjigj duke thënë disa herë “Jo”. E megjithatë, Ledioni tha “Po” dhe klipi u transmetua.

Klipi përmbante një rrëfim të Rizartës që lidhej kryesisht me raportin e saj me të atin, të cilin e përshkruante si një person të ftohtë e madje duke dhënë dhe detaje për të konkretizuar këtë mendim.

Por kjo situatë e krijuar bëri që komentuesit të ndaheshin si zakonisht në dy kampe: Së pari, shumë njerëz theksuan se publikimi i këtij klipi ishte një shkelje e hapur e Kodit Etik të psikologëve që parashikon në mënyrë strike se asnjë rrëfim nuk duhet ndarë me askënd. Së dyti, shumë njerëz “u hodhën” për të gjykuar Rizartën, duke thënë se të tilla detaje familjare nuk duheshin thënë për të mos lënduar askënd.

Fillimisht, çfarë parashikon rregullorja e “BBVA” në të tilla raste?

Paraprakisht vlen të theksohet se “Big Brother” ka rregulla strikte dhe ndonëse ato mund të ndryshojnë nga njëri vend në tjetrin, disa prej tyre janë pothuajse të njëjta në çdo vend. Bibla e “Big Brother” është sekrete, por në internet qarkullojnë detaje mbi atë që ajo parashikon:

1. Çdo konkurrent nënshkruan një kontratë që i jep producentëve të drejtën t'i portretizojnë ata, historinë e tyre dhe imazhin e tyre në çdo mënyrë që ata e shohin të arsyeshme. Në thelb, banorët humbin çdo kontroll që kanë mbi portretizimin e tyre në TV para se të shkelin në shtëpi.

2. Produksioni ka të drejtën e vetme se çfarë të transmetojë dhe çfarë jo

Deri këtu jemi shumë dakord, tanimë nuk është sekret që në “BBVA” monitorohesh gjithë kohës dhe nuk humbet asnjë detaj. Por mos vallë ky rast nuk është njësoj me të tjerët? Kjo pasi, një tjetër pikë e rregullores parashikon pikërisht këtë:

3. Çdo konsultim me psikologun nuk filmohet apo dëgjohet nga produksioni

Në këtë pikë, duket sikur kemi një përplasje. Rizarta kërkoi të mos transmetohej klipi – një të drejtë që ajo nuk e ka sepse ka firmosur një kontratë ku ka rënë dakord që produksioni ka të drejtën se çfarë të transmetojë dhe çfarë jo – dhe Rizarta që u shpreh se mendoi se ishte në një bisedë me psikologen, gjë të cilën Ledioni u duk se e mohoi.

Gjatë transmetimit të klipit, Rizarta fliste herë pas herë, ndërsa dukej e pakënaqur me atë që po dëgjonte, duke përforcuar faktin se nuk ishte dakord që rrëfimi i saj të bëhej publik. Më tej, pas përfundimit të klipit ajo theksoi se ka menduar gjithë kohës që po fliste me psikologen dhe jo me “dhomën e rrëfimit”, por Ledioni ndërhyri shpejt për t’i thënë se bisedat me psikologen janë të një tjetër natyre.

Pyetja që lind është: Pse Rizarta mendoi se po fliste me psikologen?

Rizarta ka komunikuar shumë herë në dhomën e rrëfimit, çfarë e bëri që këtë herë të mendonte se po fliste me psikologen dhe jo me stafin e produksionit? A ishte keqkuptim nga ana e saj, apo personi përtej murit la të nënkuptuar që ishte psikologia?

A duhej transmetuar apo jo?

Nuk mund të themi nëse ishte keqkuptim i Rizartës apo keqpërdorim i produksionit, por le të themi se “dëmi mund të zhbëhej”, pasi gjatë transmetimit të klipit ajo dukej sikur vazhdimisht kërkonte të ndërpritej.

Megjithatë, situata mbetet ende e paqartë, pasi kemi dy versione: Rizarta që pretendon se ka menduar se po flet me psikologen dhe produksionin, përfaqësuar nga Ledioni, që thotë krejt të kundërtën.

Sidoqoftë, sipas psikologes Ilva Mile vendimi për të publikuar këtë bisedë ishte i gabuar, ja përse:

 “Rrëfimi i Rizartës hedh dritë mbi një traumë të fëmijërisë rreth së cilës nuk flitet mjaftueshëm: neglizhimi emocional. Kur përmendet termi “traumë” kemi tendencën të mendojmë se i referohet gjithmonë ngjarjeve tragjike që trondisin dhe janë të zhurmshme e madhore duke shkundur themelet e mekanizmave që na ndihmojnë të jemi të shëndetshëm emocionalisht, e ndërsa trauma është patjetër edhe kjo, trauma është gjithashtu përqafimet që mungojnë nga njerëzit që duhet të jenë streha më e sigurt për një fëmijë, kritikat e ashpra, injorimi i nevojave emocionale, ftohtësia emocionale në mjedisin familjar dhe mungesa e kultivimit të pranimit dhe dashurisë për veten.

Në një kulturë ku janë të rrënjosura zakonet për respektin ndaj prindërve apo më të mëdhenjve edhe kur këta të fundit mund të jenë të gabuar në qasjen e tyre të prindërimit, ndërgjegjësimi për plagët emocionale që shkakton prindërimi i pashëndetshëm mungon.

Duhet kuptuar që eksplorimi i këtyre plagëve nuk nënkupton fajësimin apo “ndëshkimin” e prindërve për gabimet e tyre: ata bëjnë më të mirën me çfarë i është mësuar. Qëllimi është të kuptohet si prindërimi i metë na ndikon në moshë të rritur dhe çfarë mund të bëhet që këto plagë mos të përcjellohen ndër breza.

E ndërsa rrëfimi i Rizartës është tejet ndërgjegjësues, e ndjej detyrim të theksoj se duhet të jetë gjithmonë e drejta e personit të vendosë nëse një rrëfim dëshiron ta ndajë me një miliard shikues apo jo e nëse kjo e drejtë shkelet, me keqardhje e them se është nga e para një mosrepektim I nevojave emocionale, një shkelje e besimit që njerëzve që vijnë nga mjedise familjare të pasigurta emocionalisht mund t’i duhet vite për ta ndërtuar. Dhimbja emocionale dhe përjetimet e fëmijërisë janë personale, intime, të vyera dhe meritojnë të eksplorohen me dhembshuri e kujdes në mjedise të sigurta dhe konfidenciale, jo të përdoren për klikime apo shikueshmëri.

Jam e keqardhur dhe e tejet e revoltuar nëse ajo çfarë dëshmuam është një shkelje e hapur e konfidencialitetit që është parimi më i rëndësishëm në profesionin e psikologut.”, shkruan psikologia Ilva Mile.

Përtej diskutimit, duhet theksuar se neglizhenca emocionale është një fenomen që shumë fëmijë mund ta kenë ndjerë gjatë rritjes së tyre, ndaj mendojmë se nuk ka vend për gjykim mbi rrëfimin e Rizartës edhe nëse ajo do ishte krejtësisht në dijeni mbi publikimin e klipit.

Poll

Copyright Anabel.al / Ndalohet ribotimi pa lejen e redaksisë.

REELS

Artistja e njohur Elhaida Dani ka fituar rolin e Esmeraldes ne versionin italian te musicalit te famshem “Notre Dame de Paris” nga Riccardo Cocciante. Dani, ish-fituesja e edicionit te parë të “Voice of Italia” ka vite që performon në rolin e Esmeraldes (nga viti 2016), ne versionin francez, duke dhene shfaqje sold-out ne teatrot me te medha te botes nga Parisi ne Singapor. Si nje Esmeralda italiane, Elhaida do te performoje ne teatrot me te mira te Italise, duke perfshire edhe 4 netë ne Arena di Verona. “Notre Dame de Paris” eshte nga prodhimet e llojit “musical” me te famshem ne bote dhe ka nje cmim Guiness per hapjen me te suksesshme ndonjehere te nje musical. Prej 27 vjetesh, kjo shfaqje franceze e kompozuar nga Riccardo Cocciante dhe e shkruar nga Luc Plandomon, eshte vene ne skene mbi 5000 here dhe eshte pare nga me shume se 15 milion spektaktore.

Një fustan i bukur e ndryshon menjëherë ndjesinë e festave. ✨ Koleksioni festiv i @kraspiofficial vjen me deri në 50% ulje: i krijuar për netët që kërkojnë më shumë shkëlqim dhe prani. Një koleksion i menduar për ty që, sapo hyn në një dhomë, ndryshon energjinë e saj.

Është zhvilluar në Durrës Turneu Kombëtar i Basketbollit të Unifikuar 2025, një ditë plot plot pozitivitet,sport dhe momente frymezuese. Special Olympics Albania, me mbështetjen e Coca-Cola, solli në fushë mbi 150 sportistë që na kujtuan se sporti është për të gjithë. Një event që inspiroi, bashkoi dhe tregoi sa bukur është kur talenti dhe përfshirja shkojnë krah për krah. ❤️✨ #UnifiedSports #CocaColaBottlingShqipëria #SpecialOlympics #BasketballForAll

Lëkura jote meriton më të mirën dhe ky është momenti. ✨ Përfito 35% ulje në të gjitha injeksionet gjatë ofertës festive në Dermaluxe Clinic Tirana. Kujdes i avancuar dhe rezultate të sigurta. @dermaluxe_clinic_tirana ℹ️ Për më shumë informacion, shkoni në stories / highlights.

Ishte diss për nusen apo diçka e lezetshme për t’u përmendur? Po nusja po qesh nga sikleti apo e vlerësoi fjalimin e tij? Si e shihni ju këtë moment viral?

Shakira këndon me djemtë e saj në Buenos Aires

🚘 @auto.trego është një platformë moderne shqiptare për shit-blerje automjetesh, që ofron një përvojë të shpejtë dhe efektive ⬇️ ▪️ Publikimi i makinës është falas dhe procesi është shumë i thjeshtë. ▪️ Website me dizajn të pastër dhe filtra të avancuar kërkimi, që mundësojnë gjetjen e makinës sipas çmimit, vitit, markës dhe kilometrave. ▪️ Në platformë mund të krijoni profile, të shisni ose të ruani makinat e preferuara dhe të kontaktoni shitësit direkt. ▪️ Audienca është e fokusuar ekskluzivisht në tregun e automjeteve, duke garantuar blerës dhe shitës realë.

😂🥰 . . Credits: @erolajons

Ajo ndjesia kur gjen veshjen e përsosur dhe është me ulje. @azzured.co ✨10% ulje nëse përdorni kodin #PaManual vetëm gjatë muajit dhjetor. Garderoba jote po kërkon një glow-up dhe momenti është tani. 💗

Tjetër nivel, tjetër energji @albanskenderaj ✨ Momente nga 4 netët e “MOTIV” në Prishtinë! 🥰 . . . Credits: @albanskenderaj

Did "Big Brother" make a mistake by publishing Rizarta's confession?

A gaboi “Big Brother” me publikimin e rrëfimit të

"Big Brother VIP Albania" resident Rizarta Hoxha was surprised by her sister's meeting last night, but something else caught her attention. Entering the surprise room, Ledioni invited her to watch a confession made by her, but Rezarta immediately responded by saying "No" several times. And yet, Ledioni said "Yes" and the clip was broadcast.

The clip contained a story by Rizarta that was mainly related to her relationship with her father, whom she described as a cold person and even provided details to substantiate this opinion.

But this situation created caused commentators to divide themselves, as usual, into two camps: First, many people pointed out that the publication of this clip was a clear violation of the Code of Ethics of psychologists, which strictly stipulates that no confession should be shared with anyone. Second, many people "jumped" to judge Rizarta, saying that such family details should not be said in order not to hurt anyone.

First of all, what does the BBVA regulation provide in such cases?

It is worth noting in advance that "Big Brother" has strict rules and although they may vary from one country to another, some of them are almost the same in every country. The "Big Brother" Bible is secret, but details of what it stipulates are circulating on the Internet:

1. Each contestant signs a contract that gives producers the right to portray them, their story, and their image in any way they see fit. Essentially, the housemates lose any control they have over their portrayal on TV before they even step foot in the house.

2. The production has the sole right to decide what to broadcast and what not to broadcast.

So far we are in agreement, it is no secret that at "BBVA" you are monitored all the time and no detail is missed. But isn't this case the same as the others? This is because another point of the regulation provides exactly this:

3. Any consultation with the psychologist is not filmed or heard by the production.

At this point, it seems like we have a clash. Rizarta asked for the clip not to be broadcast – a right she does not have because she signed a contract where she agreed that the production has the right to decide what to broadcast and what not – and Rizarta said that she thought she was in a conversation with the psychologist, which Ledioni seemed to deny.

During the broadcast of the clip, Rizarta spoke again and again, while seeming dissatisfied with what she was hearing, reinforcing the fact that she did not agree with her confession being made public. Further, after the clip ended, she emphasized that she had thought the whole time that she was talking to the psychologist and not to the "confession room", but Ledioni quickly intervened to tell her that conversations with the psychologist are of a different nature.

Pyetja që lind është: Pse Rizarta mendoi se po fliste me psikologen?

Rizarta ka komunikuar shumë herë në dhomën e rrëfimit, çfarë e bëri që këtë herë të mendonte se po fliste me psikologen dhe jo me stafin e produksionit? A ishte keqkuptim nga ana e saj, apo personi përtej murit la të nënkuptuar që ishte psikologia?

A duhej transmetuar apo jo?

Nuk mund të themi nëse ishte keqkuptim i Rizartës apo keqpërdorim i produksionit, por le të themi se “dëmi mund të zhbëhej”, pasi gjatë transmetimit të klipit ajo dukej sikur vazhdimisht kërkonte të ndërpritej.

Megjithatë, situata mbetet ende e paqartë, pasi kemi dy versione: Rizarta që pretendon se ka menduar se po flet me psikologen dhe produksionin, përfaqësuar nga Ledioni, që thotë krejt të kundërtën.

Sidoqoftë, sipas psikologes Ilva Mile vendimi për të publikuar këtë bisedë ishte i gabuar, ja përse:

 “Rrëfimi i Rizartës hedh dritë mbi një traumë të fëmijërisë rreth së cilës nuk flitet mjaftueshëm: neglizhimi emocional. Kur përmendet termi “traumë” kemi tendencën të mendojmë se i referohet gjithmonë ngjarjeve tragjike që trondisin dhe janë të zhurmshme e madhore duke shkundur themelet e mekanizmave që na ndihmojnë të jemi të shëndetshëm emocionalisht, e ndërsa trauma është patjetër edhe kjo, trauma është gjithashtu përqafimet që mungojnë nga njerëzit që duhet të jenë streha më e sigurt për një fëmijë, kritikat e ashpra, injorimi i nevojave emocionale, ftohtësia emocionale në mjedisin familjar dhe mungesa e kultivimit të pranimit dhe dashurisë për veten.

Në një kulturë ku janë të rrënjosura zakonet për respektin ndaj prindërve apo më të mëdhenjve edhe kur këta të fundit mund të jenë të gabuar në qasjen e tyre të prindërimit, ndërgjegjësimi për plagët emocionale që shkakton prindërimi i pashëndetshëm mungon.

Duhet kuptuar që eksplorimi i këtyre plagëve nuk nënkupton fajësimin apo “ndëshkimin” e prindërve për gabimet e tyre: ata bëjnë më të mirën me çfarë i është mësuar. Qëllimi është të kuptohet si prindërimi i metë na ndikon në moshë të rritur dhe çfarë mund të bëhet që këto plagë mos të përcjellohen ndër breza.

E ndërsa rrëfimi i Rizartës është tejet ndërgjegjësues, e ndjej detyrim të theksoj se duhet të jetë gjithmonë e drejta e personit të vendosë nëse një rrëfim dëshiron ta ndajë me një miliard shikues apo jo e nëse kjo e drejtë shkelet, me keqardhje e them se është nga e para një mosrepektim I nevojave emocionale, një shkelje e besimit që njerëzve që vijnë nga mjedise familjare të pasigurta emocionalisht mund t’i duhet vite për ta ndërtuar. Dhimbja emocionale dhe përjetimet e fëmijërisë janë personale, intime, të vyera dhe meritojnë të eksplorohen me dhembshuri e kujdes në mjedise të sigurta dhe konfidenciale, jo të përdoren për klikime apo shikueshmëri.

Jam e keqardhur dhe e tejet e revoltuar nëse ajo çfarë dëshmuam është një shkelje e hapur e konfidencialitetit që është parimi më i rëndësishëm në profesionin e psikologut.”, shkruan psikologia Ilva Mile.

Beyond the discussion, it should be noted that emotional neglect is a phenomenon that many children may have experienced while growing up, so we believe that there is no room for judgment on Rizarta's story even if she were fully aware of the release of the clip.

Poll

Copyright Anabel.al / Reprinting without permission of the editorial staff is prohibited.