Anabelizim

Përdhosja e kryqit dhe stereotipet islamofobe: Fyerjet në "Big Brother" kanë kaluar çdo kufi

Përdhosja e kryqit dhe stereotipet islamofobe: Fyerjet në "Big

Disa momente që ndoshta do të mbeten gjatë në memorien e edicionit të sivjetshëm të “Big Brother VIP Albania” kanë ndezur debat në rrjet – dhe me të drejtë.

Gjesti, në një skenë që tronditi shikuesit ditë më parë, mori varësen me kryq të Jozit dhe e hodhi në pishinë. Për Jozin, një besimtar katolik, kjo varëse nuk është një aksesor që mund të hidhet në ujë si pa të keq. Ndonëse Gjesti u justifikua në prime duke thënë se nuk e pa zinxhirin, Jozi e akuzoi se ka bërë tre herë veprime të tilla, duke e fshehur dhe duke thënë "do të ta thyej atë që ke në qafë (referuar kryqit)". Kaq mjaftoi që rrjeti të shpërthente në kritika të ashpra dhe banorët të përfshiheshin në një debat edhe më të zjarrtë.

Përdhosja e kryqit dhe stereotipet islamofobe: Fyerjet në "Big

Por situata mori një tjetër kthesë së fundmi, kur Laerti i tha Gjestit: “Pse the "Allahu Ekber"? E di kush e thotë? Ata që presin koka! Çfarë je ti, terrorist je këtu?”.Disa ndjekës shkruajnë se Laerti e qartësoi se të thënit tre herë "Allahu Ekber" gjatë një veprimi kundër besimit tjetër, duket sikur përfaqëson një veprim terrorist. Sidoqoftë, është e gabuar që një shprehje që për miliona njerëz është një formë adhurimi ndaj Zotit, barazohet me dhunën dhe terrorin. Shtojmë se nuk dihet nëse Gjesti ka thënë “Allahu Ekber” apo në cilat momente e ka thënë.

Pra, ne u bëmë dëshmitarë të dy ekstremeve: nga njëra anë, një banor që hedh një simbol të shenjtë në ujë, dhe nga ana tjetër, një tjetër që kur dëgjon "Allahu Ekber" mendon automatikisht për lajme me terroristë. Për kujtesë: “Allahu Ekber” do të thotë “Zoti është i madh”. Nuk është slogan lufte. Se disa e kanë përdorur keq, për radikalizëm dhe jo në raport me atë që feja islame përcjell, kjo nuk e bën vetë frazën me konotacion negativ – njësoj siç nuk e bën kryqin simbol të dhunës fakti që është keqpërdorur gjatë historisë (kujto Hitlerin dhe kryqin e thyer).

Përplasja mes injorancës, fyerjes dhe vetëbesimit për të folur pa ditur është shokuese. E nëse dikush ka ende dyshime: po, të dy ishin gabim. Patjetër! Veprimet e Gjestit dukshëm janë veprime të vetëdijshme që kanë qëllim përdhosjen e besimit tjetër (sepse nuk mund të jetë rastësi që merret kaq shumë me varësen me kryq), ndërsa komentet e Laertit ishin një shembull i përhapjes së stereotipeve. 

Por, nëse këto skena prodhojnë klikime, ndonjë diskutim sipërfaqësor në prime dhe vazhdojnë të tolerohen si “thjesht lojë” ose “për pak puls”, atëherë ndoshta problemi s’është veç në shtëpinë e Big Brother-it. Problemi qëndron më përtej atij murit me kamera. Problemi është jashtë, te audienca që duartroket dhe justifikon. Te produksioni që vendos të mos e adresojë seriozisht. Ai qëndron te ne, që e përtypim si normalitet.

Sepse kur përdhosja e një besimi dhe përhapja e stereotipeve fetare shiten si content, atëherë s’po flasim më për një reality show. Po flasim për realitetin tonë. Dhe ky realitet, për fat të keq, nuk ka prime për ta shpëtuar.

Copyright Anabel.al / Ndalohet ribotimi pa lejen e redaksisë.

REELS

Artistja e njohur Elhaida Dani ka fituar rolin e Esmeraldes ne versionin italian te musicalit te famshem “Notre Dame de Paris” nga Riccardo Cocciante. Dani, ish-fituesja e edicionit te parë të “Voice of Italia” ka vite që performon në rolin e Esmeraldes (nga viti 2016), ne versionin francez, duke dhene shfaqje sold-out ne teatrot me te medha te botes nga Parisi ne Singapor. Si nje Esmeralda italiane, Elhaida do te performoje ne teatrot me te mira te Italise, duke perfshire edhe 4 netë ne Arena di Verona. “Notre Dame de Paris” eshte nga prodhimet e llojit “musical” me te famshem ne bote dhe ka nje cmim Guiness per hapjen me te suksesshme ndonjehere te nje musical. Prej 27 vjetesh, kjo shfaqje franceze e kompozuar nga Riccardo Cocciante dhe e shkruar nga Luc Plandomon, eshte vene ne skene mbi 5000 here dhe eshte pare nga me shume se 15 milion spektaktore.

Një fustan i bukur e ndryshon menjëherë ndjesinë e festave. ✨ Koleksioni festiv i @kraspiofficial vjen me deri në 50% ulje: i krijuar për netët që kërkojnë më shumë shkëlqim dhe prani. Një koleksion i menduar për ty që, sapo hyn në një dhomë, ndryshon energjinë e saj.

Është zhvilluar në Durrës Turneu Kombëtar i Basketbollit të Unifikuar 2025, një ditë plot plot pozitivitet,sport dhe momente frymezuese. Special Olympics Albania, me mbështetjen e Coca-Cola, solli në fushë mbi 150 sportistë që na kujtuan se sporti është për të gjithë. Një event që inspiroi, bashkoi dhe tregoi sa bukur është kur talenti dhe përfshirja shkojnë krah për krah. ❤️✨ #UnifiedSports #CocaColaBottlingShqipëria #SpecialOlympics #BasketballForAll

Lëkura jote meriton më të mirën dhe ky është momenti. ✨ Përfito 35% ulje në të gjitha injeksionet gjatë ofertës festive në Dermaluxe Clinic Tirana. Kujdes i avancuar dhe rezultate të sigurta. @dermaluxe_clinic_tirana ℹ️ Për më shumë informacion, shkoni në stories / highlights.

Ishte diss për nusen apo diçka e lezetshme për t’u përmendur? Po nusja po qesh nga sikleti apo e vlerësoi fjalimin e tij? Si e shihni ju këtë moment viral?

Shakira këndon me djemtë e saj në Buenos Aires

🚘 @auto.trego është një platformë moderne shqiptare për shit-blerje automjetesh, që ofron një përvojë të shpejtë dhe efektive ⬇️ ▪️ Publikimi i makinës është falas dhe procesi është shumë i thjeshtë. ▪️ Website me dizajn të pastër dhe filtra të avancuar kërkimi, që mundësojnë gjetjen e makinës sipas çmimit, vitit, markës dhe kilometrave. ▪️ Në platformë mund të krijoni profile, të shisni ose të ruani makinat e preferuara dhe të kontaktoni shitësit direkt. ▪️ Audienca është e fokusuar ekskluzivisht në tregun e automjeteve, duke garantuar blerës dhe shitës realë.

😂🥰 . . Credits: @erolajons

Ajo ndjesia kur gjen veshjen e përsosur dhe është me ulje. @azzured.co ✨10% ulje nëse përdorni kodin #PaManual vetëm gjatë muajit dhjetor. Garderoba jote po kërkon një glow-up dhe momenti është tani. 💗

Tjetër nivel, tjetër energji @albanskenderaj ✨ Momente nga 4 netët e “MOTIV” në Prishtinë! 🥰 . . . Credits: @albanskenderaj

Desecration of the cross and Islamophobic stereotypes: Gesti and Laertes cross every line

Përdhosja e kryqit dhe stereotipet islamofobe: Fyerjet në "Big

A moment that will probably remain in my memory for a long time from this year's edition of "Big Brother VIP Albania" has sparked debate online - and rightly so.

Gjesti, in a scene that shocked viewers, took Jozi's crucifix pendant and threw it into the pool, while saying: "Allahu Akbar". For Jozi, a Catholic believer, this pendant is not an accessory that can be thrown into the water without harm. It is a symbol of his faith – and Gjesti's action was nothing less than an unacceptable desecration. That was enough for the network to explode in harsh criticism and the residents to engage in an even more heated debate.

But the situation took another turn, when Laertes said: “Why did you say Allahu Akbar? Do you know who says it? Those who cut off heads! What are you, a terrorist here?” Thus, an expression that for millions of people is a form of worship to God, was equated with violence and terror. And yes, here the debate went from religious insult to classic stereotypes that feed on ignorance.

So, we witnessed two extremes: on the one hand, a resident who thinks that “Allahu Akbar” is the soundtrack to throwing a sacred symbol into the water, and on the other, another who, when he hears this expression, automatically thinks of news about terrorists. The clash between ignorance, insults, and the self-confidence to speak without knowledge is shocking.

And if anyone still has doubts: yes, both were wrong. Absolutely. Gestis's action was not a "moment of play", but a conscious act of desecration. While Laertes' comments were an example of the spread of stereotypes, linking a religious expression with extremism and violence. As a reminder: "Allahu Akbar" means "God is great". It is not a war slogan. That some have misused it does not in itself make the phrase bad - just as the fact that it has been misused throughout history does not make the cross a symbol of violence (remember Hitler and the swastika).

But, if these scenes generate clicks, some superficial discussion on prime time and continue to be tolerated as "just a game" or "for a little pulse", then perhaps the problem is not only in the Big Brother house. The problem lies beyond that wall of cameras. The problem is outside, with the audience that applauds and justifies. With the production that decides not to address it seriously. With us, who chew it as normality.

Because when the desecration of a faith and the spread of religious stereotypes are sold as content , then we are no longer talking about a reality show. We are talking about our reality. And this reality, unfortunately, has no premiums to save it.

Copyright Anabel.al / Reprinting without permission of the editorial staff is prohibited.