Metropolitan

Sydney Sweeney reagon për herë të parë pas debatit për reklamën e xhinseve: “Duhet të kisha folur”

 Sydney Sweeney reagon për herë të parë pas debatit për

Aktorja Sydney Sweeney është shprehur se duhet t’i kishte adresuar më parë polemikat e shumta rreth reklamës së saj për markën e xhinseve “American Eagle”. Asokohe u përfol se aktorja po promovonte eugjenikën*. Sydney theksoi se mosreagimi i saj për këtë çështje thelloi ndarjen mes njerëzve.
 
Shpjegim: Eugjenika* - një teori dhe praktikë pseudo-shkencore, shumë e diskutueshme dhe e rrezikshme, e cila synon të “përmirësojë” cilësitë gjenetike të një popullsie përmes kontrollit të riprodhimit.
 
Sydney Sweeney, e cila u bë e njohur në “Euphoria”, serial nga HBO dhe që prej atëherë është shndërruar në një yll, tha për “Pople” se qëndroi në heshtje gjatë këtij debate, në të cilin ndërhyri edhe Donald Trump.
 
Aktorja tha se “e ka kuptuar që heshtja e saj lidhur me këtë çështje vetëm sa e ka thelluar ndarjen, jo e ka mbyllur atë”, duke shtuar se ajo është “kundër urrejtjes”.

“Ishtë me të vërtetë i befasishëm reagimi,” shtoi Sweeney. “E bëra sepse më pëlqejnë xhinset dhe më pëlqen marka. Nuk mbështes pikëpamjet që disa njerëz vendosën t’i lidhin me fushatën. Shumëkush më ka atribuar motive dhe etiketa që thjesht nuk janë të vërteta.”

Më tej, tha:

“Kushdo që më njeh e di që unë gjithmonë përpiqem t’i bashkoj njerëzit. Jam kundër urrejtjes dhe përçarjes. Shpresoj që ky vit i ri të sjellë më shumë fokus te ajo që na lidh, sesa te ajo që na ndan”, përfundoi aktorja.

Fushata “Sydney Sweeney has great jeans” u lançua në verë dhe ishte një sukses i madh për markën. Aksionet e American Eagle u rritën gjithashtu me 30%.
 
Por përdorimi nga kompania i një modeleje bionde, me sy blu, që thoshte “ka gjene/xhinse fantastike”, u kritikua si bartëse e nënkuptimeve eugjenike dhe si “një shenjë ndaj supremacisë së bardhë”.
 
Disa përdorues në rrjetet sociale e krahasuan reklamën me “propagandë naziste”; ndërsa një shkrimtar e përshkroi si “një mesazh direkt nga laboratori ku gatuajnë patogjenë të luftës kulturore”. Trump e quajti fushatën “reklama më e nxehtë e momentit”.
 
Marka nuk u kritikua vetëm nga e majta politike, revista financiare “Forbes” argumentoi se ajo duhet ta “rishqyrtojë” fushatën. Publikimi raportoi gjithashtu se vizitat në dyqanet “American Eagle” ranë me 9% deri në fund të verës.

 

REELS

Artistja e njohur Elhaida Dani ka fituar rolin e Esmeraldes ne versionin italian te musicalit te famshem “Notre Dame de Paris” nga Riccardo Cocciante. Dani, ish-fituesja e edicionit te parë të “Voice of Italia” ka vite që performon në rolin e Esmeraldes (nga viti 2016), ne versionin francez, duke dhene shfaqje sold-out ne teatrot me te medha te botes nga Parisi ne Singapor. Si nje Esmeralda italiane, Elhaida do te performoje ne teatrot me te mira te Italise, duke perfshire edhe 4 netë ne Arena di Verona. “Notre Dame de Paris” eshte nga prodhimet e llojit “musical” me te famshem ne bote dhe ka nje cmim Guiness per hapjen me te suksesshme ndonjehere te nje musical. Prej 27 vjetesh, kjo shfaqje franceze e kompozuar nga Riccardo Cocciante dhe e shkruar nga Luc Plandomon, eshte vene ne skene mbi 5000 here dhe eshte pare nga me shume se 15 milion spektaktore.

Një fustan i bukur e ndryshon menjëherë ndjesinë e festave. ✨ Koleksioni festiv i @kraspiofficial vjen me deri në 50% ulje: i krijuar për netët që kërkojnë më shumë shkëlqim dhe prani. Një koleksion i menduar për ty që, sapo hyn në një dhomë, ndryshon energjinë e saj.

Është zhvilluar në Durrës Turneu Kombëtar i Basketbollit të Unifikuar 2025, një ditë plot plot pozitivitet,sport dhe momente frymezuese. Special Olympics Albania, me mbështetjen e Coca-Cola, solli në fushë mbi 150 sportistë që na kujtuan se sporti është për të gjithë. Një event që inspiroi, bashkoi dhe tregoi sa bukur është kur talenti dhe përfshirja shkojnë krah për krah. ❤️✨ #UnifiedSports #CocaColaBottlingShqipëria #SpecialOlympics #BasketballForAll

Lëkura jote meriton më të mirën dhe ky është momenti. ✨ Përfito 35% ulje në të gjitha injeksionet gjatë ofertës festive në Dermaluxe Clinic Tirana. Kujdes i avancuar dhe rezultate të sigurta. @dermaluxe_clinic_tirana ℹ️ Për më shumë informacion, shkoni në stories / highlights.

Ishte diss për nusen apo diçka e lezetshme për t’u përmendur? Po nusja po qesh nga sikleti apo e vlerësoi fjalimin e tij? Si e shihni ju këtë moment viral?

Shakira këndon me djemtë e saj në Buenos Aires

🚘 @auto.trego është një platformë moderne shqiptare për shit-blerje automjetesh, që ofron një përvojë të shpejtë dhe efektive ⬇️ ▪️ Publikimi i makinës është falas dhe procesi është shumë i thjeshtë. ▪️ Website me dizajn të pastër dhe filtra të avancuar kërkimi, që mundësojnë gjetjen e makinës sipas çmimit, vitit, markës dhe kilometrave. ▪️ Në platformë mund të krijoni profile, të shisni ose të ruani makinat e preferuara dhe të kontaktoni shitësit direkt. ▪️ Audienca është e fokusuar ekskluzivisht në tregun e automjeteve, duke garantuar blerës dhe shitës realë.

😂🥰 . . Credits: @erolajons

Ajo ndjesia kur gjen veshjen e përsosur dhe është me ulje. @azzured.co ✨10% ulje nëse përdorni kodin #PaManual vetëm gjatë muajit dhjetor. Garderoba jote po kërkon një glow-up dhe momenti është tani. 💗

Tjetër nivel, tjetër energji @albanskenderaj ✨ Momente nga 4 netët e “MOTIV” në Prishtinë! 🥰 . . . Credits: @albanskenderaj